באמת ניסיתי לכתוב סאטירה. לא הצליח

 

גם אני תומך בסרטון של שוברים שתיקה ומתנגד לסרטון של אם תרצו. כלומר, אני חושב שהסרטון של שוברים שתיקה טיפה חלש ואפולוגטי, אבל זה רק כי כאלה אנחנו, חלשים ואפולוגטיים.

והייתי רוצה להגיד לכם שאכן, הפשיזם של אם תרצו הוא גם מביך וגם בעל פוטנציאל רצחני, אבל בואו נודה על העניין: ממילא אשכנע את המשוכנעים ואבזבז את הסרקזם האיכותי שלי על אנשים שלא מבינים אותו. וגם את הסרקזם הלא איכותי שלי.

בקיצור, אני רוצה לעשות את כל זה, אבל אני לא יכול, כי אני אורז. בדרך לברלין או לסוריה או לים של עזה. בדרך לשפוך מילקי בפריימרק או להצטרף לדעאש או להישחט על ידי המון פלסטיני צמא דם, שיהרגו אותי מהר מהר לפני שאנשי אם תרצו והצל ולהב"ה יפשטו את עורי לאט לאט.

זה קן קוקייה, המקום הזה, נולדתי פה לפני 44 שנה. כשהייתי בן חמש וחצי בגין עלה לשלטון. חיים שלמים כמעט תחת שלטון ימין. אבל המקום הזה הוא כבר לא הארץ שבה נולדתי וגדלתי. ולא בגלל הפריבילגיות שאין לי (כי עדיין יש לי), אלא כי לא נשאר שום דבר מהמוסר וההיגיון שאפיינו אותו.

אז מחר, בעוד שבוע או בעוד חמש שנים, אני וכל השכבה התרבותית והכלכלית שלי (כל מי שיצליח למלט את נפשו; לנו הרי עוד אין דרכון זר) כבר לא נהיה פה. ואז כבר לא יהיה את מי להשתיק, אבל הניחוש שלי הוא שגם לא יהיה כל כך על מה להגן ולא יהיה את מי להאשים. רק להיצלות ביורת הגיהנום הרותחת של בנימין אדלסון, רונן נתניהו, נפתלי שובל ושלדון בנט.

אני מודע לזה שיש יהירות עמוקה מאוד בדברים שאני אומר, אבל יש לי את דוחות המס שלי לצידי, ואת השירות הסדיר ואת המילואים. אולי יישאר פה משהו אחרי שנלך. תהרגו אותי, אבל אני לא בטוח מה זה יהיה, חוץ מאנשים טמאים שמשתטחים על אבנים קדושות, והאש הרצחנית הזאת, שמאכלת את שכנינו אבל גם את נשמותינו.

בעצם, לכו תדעו: אולי כן יהיה על מה להגן. אבל מה לזה ולי?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • tbener  On 16 בדצמבר 2015 at 21:05

    חח גם אנחנו כאן אורזים….
    כבר כמה שנים אורזים…

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 17 בדצמבר 2015 at 7:24

    כבר הרבה זמן לא ראיתי כזה בלוג תלוש מהמציאות.
    שמאל אפולוגטי?
    אם תרצו פאשיזם רצחני?
    בגין זה שלטון ימין?
    אולי כדאי שתנסה קודם לחיות שנה שנתיים במדינת ישראל המציאותית ואח"כ נראה לגבי המזוודות.

    • ido2267  On 24 בדצמבר 2015 at 22:37

      עלית עלינו, בגין היה איש מצפן בעצם

  • שלמה מורד  On 17 בדצמבר 2015 at 14:38

    הפלסטינים מעוניינים להשאירנו מבולבלים ,מתקשים להחליט באיזה עמדה לנקוט . להגביר את הוויכוח האלימות והשנאה בינינו .אנו מחויבים להקשיב אחד לשני ללבן בעיות להיות
    ערים לתרחישים ותופעות, כדי להוות נקים עד כמה שאפשר מוסרית,למרות התרחישים שמקשים עלינו ומאלצים אותנו להגיב לירות ולהרוג,כי אין בררה, באים להרוג בנו. צריך לערוך את הביקורות כאן בארץ, לשבור שתיקה כאן בארץ . אין דבר כזה שתולים בינינו כדי לסייע לאויב. יש עמדות מצפוניות כל אחד לפי השקפת עולמו. בריחה , אפילו דמיונית , מהארץ הזאת אינה במקומה. אנחנו כאן אחים . ואם שכנינו ירצו לחיות להיות בשקט בשלווה בשלום? ,גם אחים הם

    • ido2267  On 24 בדצמבר 2015 at 22:40

      מה שהפלסטינים מעוניינים או לא מעוניינים הוא לא העסק פה. אתה מנסה לברוח מאחריות כרגיל ולהסביר לי שהבעיה לא אצלך, שלא אתה מדכא ומנשל מאות אלפי אנשים, שלא אתה מדרדר את המדינה לתהום של משיחיות מטורפת, פערים גדלים והולכים ושירותים ציבוריים שנהרסים. לא, זה הכול הערבים אשמים ואם רק נכניס אצבעות לאוזניים ונצעק 'לאלאלא' לא נשמע אותם לוחשים לנו דברי תבוסתנות באוזן.
      אז לא, זה לא הפלסטינים, זה אנחנו. כי לא משנה מי ומה הם הפלסטינים ומה כוונותיהם, אין שום הגיון בהקמת ההתנחלויות בשטחים.

להשאיר תגובה

