וכך נחסמתי מפייסבוק

בשבת, שודדי הגופות של פייסבוק איתרו שני קוקסינלים בטקסטים שלי מ-2010-11. נחסמתי ל-24 שעות.

הבוקר חיכה לי הפוסט המפליל הזה, והנה אני חסום לשלושה ימים נוספים. מכירים שאסור לכם להגיד מילה, אבל לא מעכשיו, אלא מ-2007? זה מה שקרה לי. וככה זה כשאתה עובד אלילים. האליל לגמרי יכול להתהפך עליך.

תמותו, פייסבוק. תמותו.

פוסט מפליל:

איך שאני קם אתמול באמצע של הלילה להשתין, אני פוגש את הבן שלי הקטן בדרך לשירותים. כזה חמוד, גמד, מטר שמונים. ולובש פינצטה, ארבע שפופרות משחת שיניים, טוסטר משולשים וחבילה של מרלבורו מנטול. "מה נהיה איתך?" אני שואל אותו. עושה לי, "כלום. מת להשתין." "טוב אבל מה אתה לובש?"

ההוא מתעצבן עלי. כל הזמן הוא מתעצבן עלי. ילדים בני 15, או שהם מתעצבנים עליך, או שתיכף הם יתעצבנו עליך. "מה נראה לך אני לובש?" הוא צועק. "אתה לא רואה? פינצטה, ארבע שפופרות משחת שיניים, טוסטר משולשים וחבילה של מרלבורו מנטול!" "אבל למה?" "אני מתחפש לבר רפאלי," הוא אומר לי, ועוד פעם אני מקלל שנתתי לו ללכת לבית ספר דמוקרטי. באלוהים, מרוב הפלורליזם שמה כולם קוקסינלים.

"אבל למה אתה מתחפש לבר רפאלי?" אני צורח עליו באמצע הלילה ומעיר את אמא שלו ואת הבנות ואת השכנים ואת הכלבים של השכנים ואת החולדות של הרכבת הקלה וגם כן את הסתם חולדות, לא של הרכבת הקלה.

"למה לא?" ההוא שואל אותי בתימהון של אהבל.

"כי היא בחורה!!" אני צורח. "היא בחורה ואתה ילד. ילד גמד, אבל גמד זכר קקמייקו!"

"בגלל זה זה תחפושת," הוא מסביר לי.

"אה," אמרתי לו. "וואלה". ולכולם מסביב אני אומר "תחזרו, תחזרו לישון לפני שאני מתעצבן". "ותגיד," אני שואל אותו, "למה בר לובשת פינצטה, ארבע שפופרות משחת שיניים, טוסטר משולשים וחבילה של מרלבורו מנטול? למה לא תלבש, נגיד, וישר של קורולה 2008 יד שנייה מרופא, חבילת קונצרטה 36 מיליגרם, מזרון יוגה בצבע אפור אדמה וחוט דנטאלי?"

"באמת אבא," עוד פעם הוא מתעצבן עלי. "מאיפה אני יודע כאלה דברים? תשאל את הבנות. ובחייאת דינאק, תן כבר להשתין."

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ido2267  On 21 בנובמבר 2016 at 14:37

    שיתפתי את הסטטוס. עכשיו גם אני חסום.

להשאיר תגובה

