נתיב הבריחה

למי שתוהה, אני מורחק מפייסבוק בגלל שימוש במילים אסורות מתישהו בשנות השבעים. בקיצור, אני עובר על חומרים ישנים ואולי אעלה את חלקם לכאן. הנה אחד.

אה, כן, על הדרך: אתם מוזמנים לסדנת הכתיבה האפקטיבית שלי.

בואו לישראל, יהודים! פה טוב! פה אין ערבים, וכאן כולנו כולנו ערבים זה לזה. כאן, בארץ הקודש אין מוסלמים ואין ג'יהאד ואין מלחמות דת. נהפוך הוא, כל בוקר אנחנו בונים פה קצת את בית המקדש השלישי בדרך לבית ספר של הילדים.

פה, יהודים, אין "כושר היפר מרשה". פה הכל הכל כשר. בשופרסל כשר ובמגה כשר, ברמי לוי וביינות ביתן, באיי אם כשר ובפי אם כשר. בכולם כולם כשר. יקר אולי, אבל באבו-אבו-אבוה כשר. וגם מסריח, אבל אכבר כשר.

בואו אלינו יהודים. אין לנו פה בולנז'רי אבל יש לחם תושיה עם זיתים. וגם פטיסרי אין, אבל פיצוציות יש בלי עין הרע, עם קרמבו לכל יהודי. חבל שלא באתם לפי חודשיים, כשהוא עוד היה טרי.

בואו אלינו יהודים, בואו! יקר פה ועצוב פה ומדכא פה, אבל כולם כולם יהודים, וכולם כולם יסתכלו לכם על הכיס ועל האוטו ועל הכרס ועל הילדים ויגידו לכם שאתם צרפתים מלוכלכים, כי ככה זה פה: כולנו יהודים!

בואו יהודים, בואו ארצה! אנחנו אולי לא נירה בכם, לא נשחוט אתכם, לא נתנקש בכם ולא נרצח אתכם, אבל תסמכו עלי – אנחנו כבר נוציא לכם את החשק לחיות.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • נמרוד  ביום 22 בנובמבר 2016 בשעה 17:05

    כנראה בגלל הגזענות/אנטישמיות חסמו אותף לא מבינים ציניות, ולא סגי נאור

כתיבת תגובה