אדוני השופט

21-12-2016-08-26-00

אז זהו אדוני השופט, שאני לא בן אדם אלים. באמת אלוהים בחייאת אדושם. יד על נמלה לא תראה אותי מרים. חבר באגודה להגנה על הארמדיל, סחבק. באלוקים. מוציא תמסחים למרעה. לב שלי מלא באהבה.

וגם כן בני אדם אוהב אדוני השופט כמו שאני אוהב את הילדים שלי. כמו שאני אוהב סלט חצילים במיונז כבודו בחייאת האמא שלי שתזכה לחיים ארוכים וטובים וטלויזיה 86 אינץ' אמן. באמת, מעביר זקנות את הכביש סחבק, עד שהן מתעלפות. ומתנדב בבתי יתומים. משכנע מתאבדים לתרום אברים לחברה להגנת הטבע! מרוב האהבת אדם כבודו, נהייתי זכיין של קופיקס והכל אני מוכר בארבע שקל. את מי שאתה רוצה תשאל.

ובאלוהים, כבודו, אני לא כזה. אני לא! נשבע לך בכל היקר לי ובסטטיק וירדנה ארזי שרציתי להפסיק. נשבע! אבל כמה שניסיתי, לא הצלחתי לא הצלחתי לא הצלחתי להפסיק לדפוק לבוז'י את המדפסת לפנים לפנים לפנים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

