מתנה אפקטיבית – מדריך קצר

אני שונא להתחיל ככה פוסטים, אבל יאללה שיהיה: כ-ו-ל-ם אוהבים מתנות. מתנות זה נעים, מתנות זה טעים, מתנות זה מפתיע ולכולנו מגיע. אפילו אנשים ששונאים מתנות אוהבים מתנות.

אבל איזה מן חוכמה זה לקבל מתנה מן המניין? נגיד, איזה בובוניירה או ערכת שי או ספר. החוכמה, במתנות, זה לבקש. מה לבקש? להורות! נגיד, אני מעוניין בבקבוק וויסקי מיושן, או בתיבת סיגרים מפונפנים, או בשבוע בסן מוריץ. בשבילי. בשביל הילד. אולי איזה משהו קטן בשביל האישה.

וגם כן, לא חוכמה לבקש מתנות מכל אחד. יש לאתר מיליונר, מיליארדר, אם אפשר. ואולי אפילו שניים או שלושה. או עשרים. בציון ובניכר, ברחוק ובקרוב. ולהוציא רשימה.

הנה, עשו ככה:

אתה, אם אפשר, תארגן לי חליפה, מעוצבת שתהיה, יוקרתית ויפה

ואתה, בשקט ובתבונה, סדר לי בבקשה דירת פאר. לשנה.

וממך אבקש רק אחת לשבועיים, מחלקה ראשונה ליחיד. או לשניים

ואתה, מתוקף חברותינו רבת השנים, תארגן לי בבקשה מעטפת מזומנים

וכעת, כל שנותר לי ולמשפחתי

זה רק לארגן מין יועץ משפטי

שיבהיר לרביב ובכלל לאומה

שלי זה מותר וזו סתם מהומה.

ואם לא יספיק היועץ המשפטי

נתארגן על מפכ"ל, רב-שוטר אמיתי

שיחקור ויגלה כל רזי האמת

ויגיד "זה בסדר", לא צריך שום שופט.

אבל אם חלילה גם הוא יקרוס

אל דאגה – נימלט במטוס

כי זכרתי בזמן, מימימה ימים

לקבל גם מטוס מטובי התורמים.

ועד שתחליטו על עוד כתב אישום

אני כבר לא כאן (ודברו עם האו"ם).

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ido2267  On 1 בינואר 2017 at 17:09

    שונא מתנות יחיה ואוהב מתנות יחיה ברחוב בלפור.

כתיבת תגובה

