שלוש הערות לשעת בוקר מפוקפקת

1. שלוש שעות וארבעה ק"מ לתוך היום הזה, האוטו כבר עבר מעצמו מהחניה של בית הספר לכחול לבן מחוץ לבית וההרצאה של הבוקר כמעט כמעט כמעט מוכנה. אני, כמו בן אדם תרבותי שמסתובב ער בשעות באמת מטרידות, עסוק בשאלות כבדות משקל באמת: הארוחה של עכשיו היא בוקר או צהריים? ומה המדיניות לגבי שעועית ירוקה בשש בבוקר?
 
חוץ מזה, יש לי חשד מוצק שהבירה של עשר בערב הורגת לי את הלילה. ככל שאני אוכל יותר מסודר ובריא, ככה משקל הנזק של הדברים הפחות טובים כבד יותר. ונכון, האמירה הזאת מבוססת מדעית בערך כמו שהחתולה שלי יציבה נפשית (והיא לא), אבל ממילא הרמתי כבר ידיים באשר לכל האמירות המבוססות לגבי תזונה וכושר.
 
"תקשיב לגוף!" מישהו יגיד לי עכשיו.
 
הקשבתי. הוא אמר שלא לשתות חצי ליטר בירה איגל ב-3.80 שקל זה גובל בפגיעה בשכבות החלשות. ואם יש דבר שאני לא מוכן לעשות – זה לפגוע בשכבות החלשות.
 
2. בסוף כן עשיתי החלטה (עשיתי החלטה? קיבלתי החלטה? נתתי? החלטתי החלטה? שמישהו ישיג לי את הממונה על ההחלטות!) של אחרי החגים. לא גדולה מדי. לא הודעתי לעולם שאני טבעוני, צמחוני או המנהיג הלגיטימי היחיד של הונדורס החופשית. לא הבטחתי שהשנה אני הולך לעשות את האקזיט שישנה את המזרח התיכון. כולה הבטחתי לעצמי לא לעלות על המשקל חודשיים. עד אמצע דצמבר.
 
יש מחקרים שמעידים שזה שסיפרתי על ההחלטה שלי יחזק אותה ויעזור לי לעמוד בה. יש גם מחקרים שאומרים שזה שאמרתי את זה בקול רם גורם לי להרגיש כאילו כבר עמדתי בהחלטה, ולכן רוב הסיכויים שלא אעמוד בה.
 
אבל אני, אני אגיד לכם איזה מחקר באמת בדקתי ונוכחתי באמיתותו המוחלטת הנכונה מעל כל שיעור: אם יש סיכון של ממש לבטן של זכר פריבילגי סחי עם הפרעת אכילה בינונית וסבירה במאה ה-21, אז זה חטיף קוקוס. כן כן, הוורוד הזה.
 
כמו קליק בייט, כמו פצצת אטום, כמו המגפה השחורה, כמו קדחת הצבעונים, כמו מונותאיזם: לא משנה אם פיתחו את זה לפני עשר שנים, מאה שנה או 3,000 שנה – זה עדיין עושה את הנזק.
 
אבל רבנן, איזה טעים.
תוצאת תמונה עבור חטיף קוקוס
 
3. כתיבה זה כמו פרונקל: כמה מכוער, ככה נעים לשמוע את זה עושה כססס. כתיבה זה כמו כוס תה: לא משנה אם זה רותח או פושר – את המקלדת שלך זה יהרוג. היום ומחר אני מלמד קצת כתיבה במקומות סגורים, אבל בשבוע הבא יש טעימונת חינם, פתוחה לציבור, מסדנת הכתיבה האפקטיבית שלי. אם תיכנסו לעמוד של Wix hub תמצאו את ההזמנה. ויהיה אחלה אם תבואו.
 
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

