סטטוסים וציוצים – 4

שוב החלטתי להתפנות לטובת הציבור ולטובת התיעוד ולטובת אוהדי בית"ר פתח תקוה, שמסורתית סובלים מחשיפה תקשורתית מצומצמת להחריד, ולהעלות כמה סטטוסים וציוצים לבלוג. למען הסדר הטוב כדאי להזכיר, שאלה ציוצים מהחודשיים האחרונים בלבד

אני שב ומזכיר שאלה סטטוסים וציוצים משומשים מעט, במצב שמעיד במידת מה על הכותב שלהם. אתם רשאים להשתמש בהם כאוות נפשכם, למעט במקרים של סיכון מדינת ישראל ו/או הציצים של סופי מרסו. בעצם, ברטרוספקטיבה, מדינת ישראל זה פחות חשוב.

יאללה, תבלו, ואל תקחו את כל זה ביותר מדי רצינות.

  1. נוט טו סלף: תפסיק להשאר לי פתקים, אידיוט.
  2. החדשות הטובות: העוגה שאני אופה הערב תזכה אותי במציצה פור שור. החדשות הטיפה פחות טובות: אני אופה אותה בשביל סבתא.
  3. צה"ל החליט לחשוף את יחידת העילית שהוא מטפח מאז מקרה גלעד שליט: יחידת הנחטפים, המורכבת ממתנדבים שאף אחד לא ירצה להחזיר. מפקד היחידה: מנחם בן.
  4. אחת ולתמיד: אם נשים היו מנהלות את העולם, סביר להניח שהיה פה אותו חרא, אבל להבדיל מהיום, הן היו דואגות שיהיו לנו רגשי אשמה איומים בקשר לזה.
  5. ישראל מתנגדת לפיוס. וגם לשמות אחרים של אפיפיורים.
  6. תיכוניסטית יקרה זכרי: אם אבא מסרב לתת לך מאה שקל, תגידי לו שזה בשביל פוסטינור.
  7. צפויים שיבושים לא צפויים.
  8. אבות אכלו שעועית ואף אחד לא נשאר לסוף הפתגם.
  9. אני אוהב להיכנס ולכסות את הקטנים כשהם ישנים ככה באמצע הלילה. לפעמים הם אפילו מתעוררים טיפה ואומרים "אבוש!" "מה?" אני שואל. "תמות" הם עונים.
  10. מכיר שאתה יושן ואז זאתי באה ואומרת לך "לא יושן. ישן", ואז אתה קם אומר לה לא יושן ולא ישן בגללך, כלבה, ואז היא אומרת לך דבר יפה זבל? אז כזה.
  11. אם אלוהים מבקש ממני עכשיו לעקוד את בתי אשר אהבתי, ישר אני שואל אותו אם אפשר גם את האחים שלה.
  12. נכון שאמרנו שאין מכשפות מרושעות, ילדה שלי, אבל שרה נתניהו זה אמיתי.
  13. ישראלים מתנגדים למדינה פלסטינאית מאותה סיבה שהם שותים קפה בארומה.
  14. יום אחד, בני, כל זה יהיה בעיה שלך.
  15. לרגל צאת אלבומה החדש נעלתי את הדלת ועכשיו הוא לא יכול לחזור.
  16. נשים שכותבות שירה בפייסבוק נעתרות למין אנאלי בקלות יחסית אך ייאלצו אותך לטעום את סלט האספסת שלהן.
  17. אני? גמטי?
  18. אם לחיות עם כלבה, אז לפחות שהטלוויזיה תהיה טלוויזיה.
  19. ורוד פוקסיה זה לא צבע. ורוד זה צבע. פוקסיה זה צמח נוי. סגול  חציל זה לא צבע. סגול זה צבע. חציל זה סביח שעוד לא סיפרו לו שהוא סביח.
  20. להיות אבא זה המתנה הכי נפלאה בעולם. זה וימים שבהם הילדים הולכים לישון אצל חברים.
  21. היא: מדרגה, מטומטם! מדרגה! תפסיק לשיר ותשים לב! הוא: אני כעיוור אחרייך הו$#@$@ היא: מדרגה אמרתי לך, דביל
  22. מאיגרא רמה לבירה מכבי.
  23. הימין הסהרורי: "אובמה לא מחובר למציאות. היי! הביטו! מלאכי שרת עם פאות של תימנים  מקפיצים ארמדיל במחבת עם צחי בוקששתר".
  24. אחרי שניתן להם מדינה בקווי 67, הם יבואו לכאן ויקחו לנו גם את השואה.
  25. בכיר בבית הלבן: אחי, אני בכיר בבית הלבן.
  26. נערה חרדית הובלה לחופה לצלילי זעקות "מה אברך, מה?"
  27. אני לא סובל מהפרעת הקשב שלי. הסביבה שלי סובלת מהפרעת הקשב שלי.
  28. חיילים שישתתפו במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" יקודמו מאוחר יותר לפרויקט "אמץ קבר" של משרד החינוך.
  29. אני לא נגד המהפכה הפמיניסטית. אני רק אומר שלא בטוח שזה הצליח אם התוצר העיקרי של כל המהפכה הזאת זה טופו.
  30. נשים יפות זה הדבר שהכי עושה לי את זה. אבל גם מכוערות הולך. וגם אם הן לא נשים. נגיד, עזים – זה בסדר. אבל נקבות הן חייבות להיות. כזה אני, בררן.
  31. אני המעמד הבינוני. אני הציבור שעליו אתם דורכים, אני מלח הארץ, אני מגש הכסף וגם הקערה של האבטיח עם הגבינה הבולגרית.
  32. במקרה של אזעקת אמת נקרא תהילים, נאמר יזכור ונמחיז טור שכתב יאיר לפיד לבנו יואבי.
  33. עפרה שטראוס: לא אסלח לציבור שנתן לנו לפגוע בו ככה.
  34. אקדמאית, 30, נאה, איכותית, ערכית בדומה בביתך/מלון.
  35. החל הליהוק לעונה הבאה – הישרדות: איה פלוטו.
  36. פגשתי את ההוא הקריאייטיב של מסטיק אורביט. שברתי לו את כל השיניים וסיננתי: באמת תענוג למנוע עששת.
  37. אשתי כזאת פולניה שכשאנחנו מזדיינים, כל פעם שאני גומר היא אומרת "אמרתי לך".
  38. פרויקט מיוחד של תוכן גולשים זה נפלא. זה כמו לבקש מכם לאפות עוגות, ואז למכור אותן בסופר. כל ההכנסות יוקדשו, ובכן – לסופר.
  39. בשר זה רצח, ורצח זה טעים.
  40. חבר זה לא קיר, ופלקל זה לא רצפה.
  41. יחסנו לְמה?
  42. ותשאירי לי מספר לחלץ אותך מחולון.
  43. הקם להורגי, שידבר אתי בצהריים.
  44. ואם כבר טרור אז שיהיה בתגובה.
  45. I sense that my nonsense makes more sense than your nonsense, sensei. makes sense, right?
  46. יותר נעים ויותר אידיוטי מסקס עם האקסית: סקס עם אחותה.
  47. אנשים תמיד ימשיכו לבלבל בין בדידות לחרמנות.
  48. הרבה פעמים אני אומר לעצמי "שמואל", ואז עצמי עונה "הו לא! לא הבדיחה הזאת עוד פעם", ואני נעלב ואומר לעצמי: "מה אתה נדחף? דיברתי עם שמואל" .
  49. מידע חשוב לאישה הבררנית: העיפרון הכי מחודד בקלמר הוא *כזה* קצר.
  50. הייתי היום בסופר ואיזה קוטג' פתח אתי בשיחה. ככה, כדי לבדוק אם אני עדיין מחרים אותו. אמרתי לו שעכשיו הוא בסדר, צ'יפחתי אותו וקניתי ביסלי בצל.
  51. ממשלת ישראל במירוץ נגד הזמן: נמשכים המאמצים להיכשל בטיפול במשט הנוכחי בצורה מחפירה יותר מכפי שנכשל הטיפול במשט הקודם.
  52. כל מה שעלול להשתבש ישתבש. זה ודני איילון.
  53. הייתי טוען שאנחנו חיים תחת משטר חשוך, אבל אני לא רוצה להוציא שם רע למשטרים חשוכים.
  54. פייסבוק הוא ההוכחה שכולם רוצים להתבטא. ושחייבים לבלום את זה.
  55. קיא האדם אצבע בפה.
(זה הבלוג שלי, מה שנותן לי את הזכות לבחירות מוזיקליות תמוהות. וממילא, המשפטים שבין השירים תמוהים לא פחות, ונצחיים קצת הרבה פחות)
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רועי רוטמן  On 7 ביולי 2011 at 8:37

    נהניתי מהסטטוסים וצחקתי מהמוזיקה. אני בטוח שאתה מרוצה.

  • מפריח השממות  On 7 ביולי 2011 at 10:05

    אליק… בליק… רון!!!

  • שרלוק  On 7 ביולי 2011 at 13:49

    נהניתי מכולם. חוץ מ- 39, שהוא ילדותי וטפשי, ובעיקר נדוש.

    • tsoof  On 7 ביולי 2011 at 22:59

      תודה על התגובות, חוץ מהשלישית שהיא ילדותית וטפשית. סתם, גם על השלישית 🙂

  • ימימה  On 8 ביולי 2011 at 0:16

    נו, אתה תמיד מצחיק, אבל האחרון שפך אותי. והיו עוד כמה שפספסתי במקור. (בטח היו בטוויטר ואני לא.)

    • tsoof  On 8 ביולי 2011 at 0:58

      תודה יקירתי. אני אכן מושך אותם מטוויטר ולא מפייסבוק. רוב הקשקשת שלי שמורה לטוויטר. החברים בפייסבוק קצת נוחים מדי להזדעזע.

  • Edit Coleman  On 9 ביולי 2011 at 0:08

    כנראה צריך לעקוב אחריך בעיקר בטוויט ופחות בפייס, לשם מגיע הכל מאוחר יותר, ומסונן מדי…

Trackbacks

להשאיר תגובה

